The final countdown

9 augustus 2017 - Hongkong International Airport, China

IMG_4909IMG_4910IMG_4915IMG_4918IMG_4919
Een rocknummer uit 1986 van de Zweedse band Europe als afsluiter van deze vakantie. Inmiddels zijn wij aanbeland in HongKong, onze eerste tussenstop. Er zal nog een tussenstop volgen in Zürich, waarna wij onze vliegreis zullen voorzetten naar Düsseldorf.

Vanmorgen zijn wij opgestaan en hebben wij ons laatste ontbijt genuttigd op de veranda van The Grand Barron Lodge. Wij hebben afscheid genomen van Dan en Sasha onze gastheer en gastvrouw. Dan en Sasha zijn backpackers uit Engeland die al 3 maanden gewerkt hebben op de Lodge en met verve, een zeer leuk en spraakzaam jong koppel. Steve is de Australische eigenaar. Wij hebben hem 2 keer gezien en is ook echt een geschikte vent van ongeveer 60 jaar. Nadat de kinderen het huis uit waren, is hij samen met zijn vrouw en hond vertrokken naar een kleiner huis in Cairns en hebben ze hun voormalige huis "The Grand Barron Lodge" aangehouden als Bed & Breakfast met eigen keukengelegenheid. Niet verkeerd dus, zij hebben de Bed & Breakfast nu 13 maanden.

Voordat wij de lucht zijn ingegaan hebben wij de auto nog volgetankt afgeleverd bij Thrifty, de "car rental", en hebben wij afscheid genomen van onze Pajero, het Friese trekpaard, die ons veilig van Sydney naar Cairns heeft gebracht, 3.889 kilometer.

Wij zitten nu dus te wachten op onze vlucht naar Zürich. Nog een aantal uurtjes en wij zijn weer thuis. Wij willen alle volgers bedanken voor hun interesse in onze blog, wij hopen dat wij jullie goed hebben kunnen informeren en misschien ook een beetje warm hebben kunnen maken om ook de uitdaging aan te gaan om naar het "awesome" DownUnder te gaan. Wij hebben het in ieder geval superleuk gehad en vonden het heel leuk om de blog te schrijven.

No worries mate, see ya!

Suzanne, Danny, Daan & Naud

1. Haare:
    9 augustus 2017
    Daanke veur al die enthousiaste verhaole. Es veur noch uns joonk waore wiste veer ut wel.
  2. Desiree Jansen:
    11 augustus 2017
    Welkom in ons regenachtig kikkerlandje.
  3. Liesbeth:
    11 augustus 2017