Foodtrucks

27 juli 2019 - Langkawi, Maleisië

Foodtrucks zijn in Nederland al behoorlijk inge(ham)burgerd. In Maleisië hebben wij ze inmiddels ook ontdekt, in het centrum van Pantai Cenang. Een straat vol met allemaal foodtrucks.

Vandaag was weer een echte stranddag. Wij zijn opgestaan en hebben weer eens een keer zelf voor het ontbijt gezorgd, yoghurt met noten en honing en een kopje thee. Op weg naar het strand, voordat wij het resort af liepen naar het strand, zijn wij staande gehouden door een Maleisische hardrocker op een geweldige Harley Davidson, de eigenaar van het resort. Hij wilde even kennis maken met ons en wilde even kijken of het ons aan niets ontbrak. Geweldige kerel! Het strand lag er wederom schitterend bij, ligt bewolkt weer en een aangename temperatuur om een duik te maken. Na al het zwemmen, voetballen, lummelen met het kleine balletje in het water en voor niets heen en weer lopen voor een ijsje, zijn wij rond 15.00 uur weer naar ons zwembad gelopen om daar een plons in te nemen.

194A4E5D-32BA-4EFF-A1AC-464472D5A9B349A0A848-9B93-40D4-A2F8-B029EDBD2D99

Rond 17.00 uur zijn wij Pantai Cenang gaan verkennen en hebben wij onze trip voor maandag vastgelegd, Island hopping. Wij gaan gaan 3 eilandjes met de boot verkennen inclusief de mooie zwemstrandjes. De autoverhuurbedrijven waren al dicht, anders hadden wij het autootje voor morgen ook al vastgelegd. Morgen willen wij het eiland verkennen met de "voiture". Vervolgens zijn wij gaan shoppen en hebben wij bij een kraampje langs de weg al nieuwe voetbaltenues voor het komend seizoen gescoord voor Daan en Naud.

Etenstijd, dus wij zijn naar het straatje van de foodtrucks gegaan. De foodtrucks hebben vele specialiteiten en hebben onder andere Malayian food, Thai food, hamburgers en juices & smoothies. Wij hebben voor een habbekrats hamburgers gegeten en juices (strawberry, mango, dragonfruit &kiwi) gedronken. Heerlijk dus en goedkoop, €10 in totaal, misschien morgen weer........

9D012065-7F0C-4B9A-9022-56832AA43AD1AC609497-E5E5-4080-A80A-9A1E6FD4281DCB778ED4-9929-4D5A-9226-DFBFB0017B3C

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ine:
    27 juli 2019
    Hallo allemaal, wat heerlijk om jullie verhaal weer te lezen. En zoals altijd is het weer genieten van de schrijfstijl!!!
    Heel veel plezier van al het moois in Maleisië, Groetjes en dikke kus @&I