From east to west.....

26 juli 2019 - Langkawi, Maleisië

Van de oostkust naar de westkust, afgelopen dagen zijn wij vanuit Perhentian Island, oostkust, via de Taman Negara en de Cameron Highlands, aan de de westkust beland, op het eiland Langkawi. De warmte komt ons ook weer tegemoet, van 15 graden met een kopje thee to 30 graden aan de zee.

Het was wederom vroeg opstaan vanmorgen voor de reisdag van vandaag. Met een taxi zijn wij vanuit Cameron Highlands vertrokken voor een rit van 4 uur naar KL (Kuala Lumpur) waar wij het vliegtuig nemen naar Langkawi, Pantai Cenang. Op het vliegveld in KL hebben wij overheerlijke donuts gegeten. Na enige vertraging komen wij om 16.00 uur aan en nemen wij wederom een taxi naar Fuuka Villa, ons huisje. Het mag gezegd worden, wederom hebben wij een goede keuze in accommodatie gedaan. Een mooi huisje met 2 slaapkamers, een keukentje en badkamer en natuurlijk een zwembad. Dus meteen de zwembroeken aan en spetter, spatter, spater, lekker in het water ( Alfred Jodokus Kwak). Na enige tijd gesparteld te hebben en een geanimeerd gesprek te hebben gehad met een Zwitsers koppel, hij is Italiaan? en zij is Portugees?, en hun klein mannetje van 10 maanden, zijn wij in het dorpje iets gaan eten bij een leuk restaurantje. De WiFi hier is weer waardeloos, dus voorlopig geen foto's.

805D3196-8D0A-4AC8-BE17-D4BC56BC9810A8ED3BEE-E1F2-4402-A543-7891D0591897

86123F7E-A3A1-4D33-ABE2-5FF9A7CE82F6

1. Corry .!:
    26 juli 2019
    weer een enerverend dagje voor jullie zo te lezen.En de toer heeft ook flinke pech gehad. foto s doorgestuurd naar de gsm vanSuzanne. Hier was hetgisteren 40gr. vandaag eens stevig onweer. Verder hieralles oké.Wel voltehouden met de ventilator veel grtjs