I've got a massage for you

25 juli 2019 - Tanah Rata, Maleisië

'Allo, 'allo! Een kort berichtje deze keer, omdat wij ook echt een rustdag ingepland hebben. Vanmorgen lekker uitgeslapen en rond 10 uur opgestaan, vervolgens ontbeten en iets langer aan de tafel blijven zitten. Terug naar het appartementje gegaan, even gechilled en toen de taxi naar het dorpje genomen. Onderweg gezellig met de taxichauffeur gepraat en wij hebben ons in het centrum laten afzetten. De chauffeur wilde ons graag ook weer naar het appartement terug brengen dus hebben wij afgesproken dat hij ons rond 14.00 weer kon ophalen. Wij hebben een uurtje rondgelopen door Tanah Rata, toen hadden wij het wel gezien en zijn wij nog 4 gebakjes gaan eten bij een soort van patisserie.

919CC3C7-4CFF-4F4D-8EA0-BA4F29D0C28E3B9004D6-B8B0-40F9-B32E-C8F4029D07A4

Nadat wij terug waren bij het appartement zijn Suzanne en ik voor een massage gegaan, Suzanne een rug- en schoudermassage en ik een Balinese massage. Goed gekneed en gemasseerd stonden wij na een uurtje weer helemaal zen buiten. Vervolgens hebben wij de was droog geföhnd en zijn wij gaan eten in het resort waar wij gekozen hebben voor het steamboat menu. Het steamboat menu is een specialiteit van Maleisië. Op de tafel wordt een pan met twee sauzen/bouillons verwarmd waarin jezelf kip, biefstuk en visgerechten kunt bereiden, evenals de noedels en de groenten. Erg lekker hebben wij geconcludeerd en dit was een mooie afsluiting voor de Cameron Highlands.

FEAEA17D-34E1-4038-A732-4F36A1F57D1590678F27-AB97-4218-A236-FADFC2D04CAB

1. Corry .!:
    25 juli 2019
    ouch lekker zoene daag,,,!doen zoe wie ut oetkump!Geer höb tenslotte vekantie!!!Dikke knuffels!!!Gér höb noch un week. De tied gét snel.Heij woar ut vendäõg 37 gr.grtjs
  2. Frank:
    25 juli 2019
    Een rug- en schoudermassage snap ik .. maar op zijn Balinees ????
  3. Cyrille:
    26 juli 2019
    hotpot noemen ze dat ;-)
  4. Patrick:
    27 juli 2019
    Frank: met Happy Ending??? ;-)