It's my party!

1 augustus 2017 - Airlie Beach, Australië

IMG_4615IMG_4616IMG_4627IMG_4631IMG_4632
Het is 45 jaar geleden dat Danny voor het eerst de wereld aanschouwde. Dit jaar verjaart hij in Australië tussen de plaatsjes Kinka Beach en Airlie Beach in een 6 uur durende autorit van 525 kilometer, nadat hij 's morgens goed is toegezongen en verwend. Australië is één groot cadeau, dus de dag kan al niet meer stuk. De weg voert door een steppe/savanne landschap en het is een vrij relaxte rit zonder hinderlijk oponthoud met 1 geplande stop halverwege. Onderweg zien wij wederom mega grote trucks, "road trains". Dit soort vrachtwagens kom je op de Europese wegen niet tegen. Schitterend om te zien.

Rond 15.30 uur komen wij in Flame Tree Tourist Village aan, bij Airlie Beach. Tijdens de cyclone "Debbie" is Flame Tree flink beschadigd geweest,maar inmiddels is de camping weer bijna helemaal opgeknapt. Aan de afgeknapte palmbomen kun je nog zien hoe de cyclone hier heeft huisgehouden. Wij hebben een mooi huisje op de camping in een mooie omgeving. Na enkele inkopen te hebben gedaan, hebben wij nog een verjaardagsmaaltijd gekookt, buiten gegeten en nog een tijd voor het huisje gezeten.

1. Desiree Jansen:
    1 augustus 2017
    Hiep Hiep Hoera voor de jarige Job. Proficiat Danny. Geweldig om je verjaardag eens op een andere manier te vieren "op australische wijze" gezellig toch. Hoop dat je genoten hebt van je speciale dag. Ja die vrachtwagens die zie je alleen op televisie op discovery, maar jij nu in het echt. geniet ervan. Groetjes Dees
  2. Frank:
    1 augustus 2017
    Proficiat Danny ... pas 45 ? Det zinge geluif ich waal, maar wie bös dich dan verwind ?
    Enjoy the rest of the trip.
  3. Corry .!:
    1 augustus 2017
    Perficia had iech diech al gewins.gisteraovend laat bij us.En dat zal bij uuch 8 oor zien gewees.Méh zoe te leze höb geer weer unne sjieke daag gehad.Noch un leuk verblief veur uuch in australië.groetjes
  4. Esther:
    5 augustus 2017
    Sjiek um uch ver hoale te leaze en uch op dees meneer te volgen.
  5. Esther:
    5 augustus 2017
    Sjiek um te leaze allemaol