The Beach Boys!

21 juli 2018 - Ureki, Georgië

8D42C305-DB67-4C94-9A84-CC7030C260F259F91A79-8A44-4899-A97C-E40944F5E8A5A9AAE61F-CCC9-4321-8440-F65C426D0F43C86D6DD6-5C88-4BCF-8D21-45738858891E18667B34-61A2-4D4B-89F1-63228577CDEEThe Beach Boys is een legendarische Amerikaanse band opgericht in 1961 met ondermeer de gebroeders Wilson, maar vandaag zijn The Beach Boys de gebroeders van Eijsden, die de hele dag de kustlijn van de Zwarte Zee in Ureki in beslag hebben genomen met hun capriolen. Oftewel vandaag was het "a day at the Beach", niet meer en niet minder. Dus wij kunnen het kort houden vandaag. Het is warm, de temperatuur van het water is goed, wij hebben een fijn parasolletje gekocht waar wij onder kunnen zitten. Genieten met nog heel veel andere badgasten. Is het in Scheveningen ook zo druk? Wij zijn met zijn vieren goed gekleurd en het magische zand doet wonderen, of toch niet? Wij zien het wel.

Niets te melden verder? Jawel, het Georgische strandleven is back to the seventies, op het strand kun je ritjes maken op een paard, lopen verkopers rond met de meest uiteenlopende producten, waarvan de zwembanden misschien wel het toppunt zijn, en zie je Georgiërs, Russen en een enkele andere toerist in alle soorten en maten. Je kijkt je ogen uit. De zwembanden zijn ook in allerlei soorten en maten, want zeker de helft van het thuispubliek kan niet zwemmen, dus je ziet ook volwassenen met zwembandjes en zwembanden, uitermate kolderiek. Vervolgens hebben wij de zonsondergang nog gezien en gefotografeerd, ook deze zonsondergang is mooi.

Wij zijn de dag geëindigd op de plaatselijke kermis, waar Daan en Naud genoten hebben van een mega grote suikerspin voor € 0,60. En wij hebben gekeken naar de attractie van het jaar, een heuse achtbaan die niet over de kop gaat, maar waar wel iedereen gillend in zit. De Efteling? Dat overleven de Georgiërs niet.

....... en toen was de dag om.

1. Lieke:
    21 juli 2018
    Ook al lijkt er niets te melden, toch weer een leuk verhaal en zo een stranddag ook niet verkeerd na al die indrukken !
  2. Lieke:
    21 juli 2018
    P.s. ook nu weer leuke mooie foto's.