Oh, what a night!

24 juli 2018 - Borjomi, Georgië

Wij waren vanmiddag om 15.00 uur een beetje bij. De nacht is niet verlopen zoals wij zelf graag gewild hadden. Suzanne en ik lagen pas om 3.00 uur 's nachts echt in bed, Suzanne nog iets later geloof ik. De jongens hebben wij verdeeld, Naud bij Suzanne en Daan bij mij. Naud was behoorlijk misselijk en had buikgriep. Het overgeven in een plastic bakje is een paar keer mislukt. Nadat wij alles onder controle hadden, begon Daan ook, ook misselijk. Hier ging het ook mis. Suzanne heeft afgelopen nacht 4 keer de was gedraaid, gelukkig was er een wasmachine in het appartement en ik heb mij bezig gehouden met het schoonmaken van de badkamer. Zoals gezegd, rond 3.00 uur was de rust wedergekeerd en gingen de mannen slapen. Daar ben je mama en papa voor toch.

Wij hebben het dus vandaag rustig aangedaan en geleefd op water en brood. Zowel Naud als Daan voelde zich niet fit en ik had zelf ook wel wat moeite om echt op gang te komen. Rond 15.00 uur zijn wij even naar buiten geweest, even op een bankje gezeten en toen weer terug naar binnen om te slapen. Het dagprogramma heeft dus een andere invulling gekregen.

Wij vermoeden dat de oorzaak ligt bij de hoeveelheid zwarte zee water die Daan en Naud binnen hebben gekregen tijdens onze 3 stranddagen. Een andere verklaring hebben wij niet.

Het gaat gelukkig nu weer een stuk beter, zij hebben beiden iets gegeten en zij zijn alweer iets vrolijker. De misselijkheid is in ieder geval weg, even afkloppen. Morgen vertrekken wij richting Vardzia, het grottenstadje, gelukkig een kleine rit, 53 km. Hopelijk hebben wij nu een rustige nacht. Geen foto's vandaag!

1. Haare:
    24 juli 2018
    Alleen het zand was geneeskrachtig. Goede nachtrust en morgen gezond weer op.
  2. Lieke:
    24 juli 2018
    Gelukkig toch snel goed gekomen met de boys. Goede nacht en morgen weer verder reizen!