Just another day at the beach!

22 juli 2018 - Ureki, Georgië

11152308-1AA7-4C30-AE84-547FD67FB6ECC86D3D18-22E7-492D-B136-0499DC83048AHet kan niet op, nog een dagje strand. Gewoon, omdat het kan! Een toer de Georgië is als een Tour de France, af en toe heb je rustdagen nodig en in dit geval twee. Wij zitten toch aan het strand dus hebben wij er een tweede stranddag aan vastgeplakt. Wij hebben hetzelfde recept als gisteren genomen met ongeveer dezelfde indeling van de dag. Alleen is de dag vandaag wel echt op de kermis geëindigd. Naast nog een keer suikerspinnen, heeft Naud getrampolineerd (is dat een werkwoord?), oftewel naar hartelust op een trampoline gesprongen terwijl hij de lucht in gekatapulteerd werd met de elastieken waaraan hij vast zat. Vervolgens hebben zowel Daan als Naud de angstaanjagende achtbaan getrotseerd. Chapeau! En nu naar bed, want morgen gaan wij naar Borjomi voor nog meer avontuur.

1. Rachelle:
    24 juli 2018
    Getrampolineerd... Ik ken het nog niet als werkwoord, maar ik vind het goed gevonden. Maar dan wel goed spellen de volgende keer :-P, misschien haalt trampolineren dan wel de Van Dale!