Gold Coast

25 juli 2017 - Brisbane, Australië

IMG_4478IMG_4483IMG_4485IMG_4476
Wij hebben ons vandaag wederom verplaatst, van Yamba naar Brisbane, via de Gold Coast. Brisbane, de tweede grote stad aan de oostkust, betekent ook, dat wij inmiddels op de helft van onze reis zijn. Wij hebben Yamba, het relaxte stadje, met pijn in ons hart achter ons gelaten en wij zijn de drukte weer ingereden. Als het overal op de wereld zo relaxed zou zijn als in Yamba, dan zou de wereld er heel anders uitzien. Waarom zouden wij ons druk maken en waarover, just live your life and make fun. Dat is ook ons motto, alleen moeten wij er af en toe aan herinnerd worden.

Op de weg naar Brisbane zijn wij onderweg gestopt om even bij te komen aan de Gold Coast, Broadbeach om exact te zijn, Surfers Paradise was de bedoeling alleen hebben wij dat bordje onderweg gemist. Geen probleem, want het strand van broadbeach was ook leuk. Broadbeach is het Hollywood van Australië. Vanaf Broadbeach zijn wij doorgereden naar Brisbane. Wederom een leuk appartement in het centrum. Wie heeft ook al weer avonden zitten zoeken voor de beste prijs/kwaliteit, het betaalt zich in ieder geval uit. Als iemand interesse heeft, wij hebben alle informatie nog . De jongens waren nog niet zwemmoe en zijn als eerste gaan zwemmen toen wij aankwamen. Wij hebben kennis gemaakt met de vaste bewoner van het zwembad, een gekko "Sjarel" denken wij.

Rond 16.00 uur zijn wij Brisbane gaan verkennen en hebben wij langs de rivier gewandeld. Brisbane is mooi, maar is geen Sydney. Veel nieuwe hoogbouw met af en toe een oud gebouw (kerk, beursgebouw, theater) er tussen in. Morgen gaan wij Brisbane verder verkennen. Wij hebben lekker gekookt en zitten nu te genieten van de finale  "Australian Ninja Warrior" op de TV. Naud is al aan het trainen voor de Gäölse versie.

1. Corry .!:
    25 juli 2017
    Sjoen zwumbad.Sjus ut aarts paredies.Leuk déLeguaan.In zuid afrika jadde veer ouch zoe ène inut zwumbad.Allein un mäöt kleiner. Sjieke foto s.De zuus wie snel de tied gét.amezeerd uuch noch veur de tied dé geer noch höb.
  2. Haare:
    25 juli 2017
    Sjoen allemaol en aufwisselend, mer vaan us nederlands vrouwen voetbalteam velt noch väöl te liere.