Pippi Beach

24 juli 2017 - Yamba, Australië

IMG_4471IMG_4472
Vandaag niet veel nieuws onder de zon. De zon, die sinds onze start in Australië nog niet van onze zijde geweken is. Vandaar dat wij er vandaag een stranddag van hebben gemaakt, met een gemiddelde temperatuur vandaag van 23 graden Celsius mag dat ook. Na de lunch zijn wij naar Pippi Beach vertrokken. Anders dan de naam doet vermoeden, zijn er geen roodharige Zweedse amazones die op hun paard door de branding rijden. Laat staan andere badgasten, wij hadden het complete strand de eerste uren vrijwel voor ons zelf, een privé-strand zo ver het oog kon reiken.

En wat kun je allemaal op het strand doen? De jongens en ik zijn meteen richting zee gerend en hebben golfje gesprongen, echter de golven zijn hier van een ander kaliber dan wij in Europa gewend zijn. Dus wij zijn geregeld door de enorme golven teruggeslagen geworden op het strand. Op een gegeven moment kun je er niet meer tegen vechten en ga je een andere activiteit zoeken. Wij hebben Australian Football en gewoon voetbal gespeeld en natuurlijk achter de frisbee aangerend, terwijl Suzanne lekker heeft kunnen uitrusten. De jongens hebben nog een frisse duik in het zwembad genomen op de camping.

Met Fish & Chips hebben wij deze relaxte dag afgesloten, zeer de moeite waard (bij een vistentje langs de Yamba Road). By the way, Suzanne heeft vandaag voor de eerste keer in de Pajero gecruised. Geslaagd!

1. Lieke:
    24 juli 2017
    Genieten maar jullie ook van de zon, hier veel regenbuien !
    Groetjes Fernand en Lieke.
  2. Desiree Jansen:
    24 juli 2017
    Nou geweldig en zeker kunnen wij vrouwen ook in alles rijden en ook links hoor. no problem at all. Heb jij toch eens lekker kunnen relaxen onder het rijden toch! hihi
    Je voelt je net Remi als je helemaal alleen met je familie op het strand bent zonder ook maar iemand te zien. maar ook wel heerlijk zo rustig. enjoy.
  3. Jort:
    25 juli 2017