Yamba

23 juli 2017 - Yamba, Australië

IMG_4452IMG_4456IMG_4459IMG_4462IMG_4463
Short story. Vanmorgen hebben wij Port Macquirie achter ons gelaten en zijn wij op weg gegaan naar Yamba. Vandaag hebben wij de 1.000 km rijden overschreden langs de Australische oostkust. Onderweg zijn we gestopt in Nambucca, een heel leuk plaatsje met geweldige kleine strandjes, dus een ideale picknickplaats. De rotsen langs de kust waren in verschillende kleuren geschilderd, leuk om te zien, artistieke vrijheid. En wij hebben pelikanen gezien.

Wij waren van plan om onderweg bij een bananenplantage te stoppen "the big Banana" , maar dat bleek meer een pretpark te zijn dan een plantage. De tijd was te kort voor een pretpark. Dus zijn wij verder gereden naar Yamba. Bij de camping aangekomen, wederom een upgrade op onze accommodatie gekregen, worden upgrades standaard verschaft, of is het gewoon laagseizoen in Australië. De jongens zijn meteen het zwembad ingedoken en wij hebben alles uitgepakt. Yamba is een heel relaxed surfstadje, waar de locals lekker op de blote voeten door de straten lopen met de surfboards onder de arm. Bij de plaatselijke youthhostel hebben wij lekker gegeten en zijn vervolgens te voet terug gegaan naar onze accommodatie. Kaarttijd!

1. Cyrene:
    Danny goes surfing...pictures please
  2. Corry .!:
    23 juli 2017
    Ziet er mooi uit.En lekker relaxed zo te zien .Maar daar is het vacantie voor.
  3. Haare:
    23 juli 2017
    Sjiek op naor ut volgend avontuur
  4. Desiree Jansen:
    24 juli 2017
    Leuke foto's en nu lekker een relax dagje gehad. Wat leuk dat jullie alweer een grotere caravan (huisje) krijgen. Heb je wel wat meer ruimte om te relaxen.