Roadworks

30 juli 2017 - Kinka Beach, Australië

IMG_4559IMG_4579
En dan hebben wij het niet over de roman van Stephen King, werk in uitvoering. Sinds ons vertrek uit Sydney hebben wij onderweg de nodige last gehad van roadworks. Het wegennet van Australië aan de oostkust is dit jaar op de schop gegaan, vanwege de slechte kwaliteit door cyclonen en overstromingen. Voor ons betekent het met name vertragingen, maar dat is geen punt, dan kunnen wij meer van de omgeving genieten.

Vandaag zijn wij op weg gegaan naar Kinka Beach, één van de langste reizen. Wij hebben besloten, mede op advies van de eigenaresse van ons laatste appartement, door te rijden en onderweg geen lange pauze te nemen. Tussen Hervey Bay en Kinka Beach is niet veel te doen, dus dat wordt dik 400 km cruisen. Zoals gezegd hebben wij onderweg genoten van de verschillende landschappen en hebben wij één korte pauze gehad. Op onze pauzeplaats hebben wij wel een uit de kluiten gewassen lizzard/dragon gezien, een hele grote hagedis.

In Kinka Beach aangekomen hebben wij onze intrek genomen in het minste appartement tot nu toe, maar dat overleven wij wel. Wij zijn nog een uurtje naar het strand geweest en toen was het weer tijd voor ons diner, fish & chips.

1. Corry .!:
    31 juli 2017
    Leuke Foto s.Bijzondere vakantie.Geniet noch maar lekker samen.groetjes.
  2. Desiree Jansen:
    31 juli 2017
    jullie zijn natuurlijk verwend na al die upgrades van onderkomens. maar inderdaad jullie zijn ondertussen wel die-hards geworden van deze geweldige trip