Georgia on my mind!

7 juli 2018 - Tbilisi, Georgië

1F91F5CE-C14A-444C-8935-4D5B50EC936B706920A8-DA5E-4C40-B929-B7C53524A59E 28A3965E-1BDF-4DC1-99C5-A75BD32AD486A4548E3A-9C50-4F58-A91A-474AB229CAD30E9424B2-E87B-4086-B0DB-1655D512ECF0Georgië zit natuurlijk sinds "wie is de mol" al een tijdje in onze gedachten. Ray Charles wist wel waar hij over zong in 2003, al zal het niet deze "Georgia" zijn, maar de veramerikaanste versie. Niettemin, wij zijn gearriveerd en wat een prachtig land met leuke mensen en lekker eten.

Het "arriveren" heeft wel de nodige voeten in de aarde gehad, al had dit met name te maken met de "Nederlandse" puinhoop en niet de "Georgische" gastvrijheid. Tot nu toe  gaat het voortvarend in Georgië, waar Nederland toch al weer 2 keer de plank heeft misgeslagen. De eerste keer richting Schiphol is onze "Garmin" op hol geslagen, vanwege allemaal wegwerkzaamheden, een uur vertraging. Vervolgens kan het vliegtuig niet opstijgen, vanwege te veel luchtverkeer, weer een uur vertraging. Minder regels maakt het leven een stuk aangenamer.

Na verder een voortvarende vlucht werden wij in Georgië verwelkomt door Ilia, de eigenaar van het appartement in Tbilisi, in de aankomsthal, op het vliegveld. Mr. Danny van Eijsden, goed geregeld en goedgehumeurd. Tijdens de rit naar het appartement voluit gekletst over Tbilisi, Georgië, benzineprijzen, etc., ondertussen bellend met de GSM, voorrang nemen waar het niet kan, met losse handen rijden en stuur aan de rechterkant (nee geen Engeland). Moet kunnen, welkom in Georgië, weinig regels, dus creatief zijn.

Het appartement ziet er top uit, volledig uitgerust met alles wat wij nodig hebben en een airco, ook hard nodig hier. Wij zijn zojuist nog lekker Georgisch gaan eten in een restaurantje vlak bij het appartement en morgen gaan wij op verkenning in Tbilisi.

Madloba en tot morgen.

1. Haare:
    7 juli 2018
    De heenreis vergeten en nu al kan Georgië niet meer stuk.
  2. Lieke:
    7 juli 2018
    Toch nog een goed begin.Fijne tijd voor allemaal !
  3. Wendy Meulenberg:
    geniet er van samen!
  4. Gemma:
    7 juli 2018
    Leave 'mess' behind and enjoy. Mooie plek zo te zien.
  5. Els:
    7 juli 2018
    Hey, leuk om jullie reis zo mee te mogen maken.
  6. Desiree Jansen:
    8 juli 2018
    Hallo ontdekkingreizigers, alles kun je plannen maar helaas niet alles verloopt zo.
    uiteindelijk toch gearriveerd op jullie bestemming en zo te zien aan het andere eind goed geregeld allemaal. Geniet maar van alle indrukken die jullie krijgen.
    heel veel plezier.
  7. Wendy Meulenberg: